طراحی سایت تخصصی اهوراوب
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت تخصصی اهوراوب طبق روزنامه رسمی خود با تجربه بالای کاری به صورت مداوم در خصوصطراحی سایت به صورت تخصصی فعال می باشد . طراحی سایت طبق نظر کارفرما از مهم ترین وجه تمایزهای اهوراوب است . پس از عقد قرارداد، تیم طراح شما معرفی می شود . این تیم از سه نفر اصلی تشکیل شده:

1 – مدیر پروژه: کارشناسی آگاه به همه امور از طراحی تا پیاده سازی که به عنوان ناظر و مشاور در طول پروژه در خدمت شما است و مدیریت اجرای درخواست شما، مطابق با مستندات را پیگری می کند . ایشان در طول اجرای پروژه پل ارتباطی شما با اهوراوب است و جهت هرگونه اعمال نظر و یا سئول و شماوره فنی پاسخ گوی شما هستند .

2 – گرافیست : فارغ از موضوع پروژه و بدون هیچ محدودیتی شما می توانید ساختار گرافیکی سایت مورد نظر خود را با استفاده از توانمندیهای گرافیست پروژخود از ابتدا تولید کنید و مرحله به مرحله از رشد آن مطلع شوید . برای همین ایشان حضورأ خدمت شما اعزام میگردد تا علاوه بر درک محیطی از فعالیت مجموعه با شما و سایر ذی صلاحان تبادل نظر نماید .

3 – برنامه نویس : هر پروژه بسته به حجم کار برنامه نویسی آن از 1 تا 4 برنامه نویس به خود اختصاص خواهد داد که ایشان پس از بررسی مستندات و دریافت شرح درخواست شما جهت شفاف تر شدن کار ابتدا طرح درختی پروژه را بصورت داینامیک ایجاد مینماید و پس از بررسی کامل آن و تولید چند دمو و دریافت تأدییه، سیستم مدیریت محتوا و ماژولهای درخواستی را بر روی تم گرافیکی تولیدی توسط گرافیت نصب و بارگذاری می کند . درصورت نیاز پس از نصب ماژولهای داینامیک سایت و راه اندازی کامل سایت توسط اپراتوری مجزا، زیر بار ترافیکی قرار میگیرد تا باگ ها و معایب احتمالی نمایان و رفع خواهد شد .

تماس با اهوراوب

برای طراحی سایت های خود با خیالی راحت به اهوراوب اعتماد کنید . برای تماس با ما از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت تخصصی , طراحی سایت , طراحی سایت آسان ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: